10 TING Å TA MED PÅ ROADTRIP

Categories Reiser og opplevelser

høsten piknik tau

 

 

Nå er vi på vei til Egersund for en liten jentetur, og her kommer det noen tips fra meg om hva du kan pakke med på roadtrip. Det er ikke ofte jeg reiser så kan ikke si jeg er “profesjonell” reiser, men jeg deler det jeg kan.

 

 

Her er min liste:

  • vannflaske med rent vann
  • varm te i termos/eller kaffe (jeg er en te-drikker)
  • diverse snacks (jeg liker maischips, banan, gulrot)
  • varme sokker (jeg elsker å ha de på i bil)
  • ladere for mobil/headset
  • pledd/varmt skjerf
  • våtservietter
  • antibac
  • medisiner (jeg tar som regel med antikvalmende, imodium og paracet, kanskje halsdrops)
  • søppelposer

 

Er det flere ting du kan anbefale på denne liste? Ønsk oss en god tur, jeg lover å oppdatere på veien!

 

 

Tau stavanger

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “10 TING Å TA MED PÅ ROADTRIP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.