LA MEG SVARE PÅ DETTE

Categories Livet som det er

lenalykke

 

Det er et veldig interessant spørsmål som jeg hører ganske ofte:

“Kan penger kjøpe deg lykke?”

 

Noen svarer at nei, lykke kan ikke kjøpes for penger, men andre ler og svarer at de som sier slik ikke vet hvor de skal handle.

Jeg kan svare på dette en gang for alltid.

 

Ja, penger kan delvis kjøpe GLEDE som føles som lykke og nei, penger KAN IKKE kjøpe lykke

 

Det er kjempegodt å ha penger, men dersom penger erstatter noe viktig som kjærlighet, lykkefølelsen, gode relasjoner og psykisk eller fysisk helse, da er det ikke noe formål med pengene lenger. Jeg mener at ingenting i livet er gratis, og alt koster oss noe: vår tid, følelser, deler av livet, men alt i alt kan ikke lykke kjøpes.

 

Enig med meg?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “LA MEG SVARE PÅ DETTE

  1. Kan kjøpe seg litt kortvarig glede 🙂 Det mener jeg. Blir ganske glad av litt nye klær f eks jeg 😀 Men dyp lykke er det ikke, den kommer fra inni deg selv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.