10 TING SOM GIR DEG JULESTEMNING

Categories Hverdagen

jul22

 

 

Hei og hoi, 

 

Frøkna her jobber med julestemningen for fullt. Det er bare ei uke til Advent så jeg begynte så smått å snikk-innføre juleaktiviteter. Her kommer det ti ting som vil hjelpe dere, akkurat som meg, å komme i julestemning. Her jobbes det veldig intenst med å skaffe meg selv verdens beste Julefeiring.

 

 

 

jul22

 

 

Her kommer det min liste:

  • lage tørkede appelsinskiver: ingenting er som duften av tørkede appelsiner, det er selve juleduft
  • bake pepperkaker : det er like deilig som å tørke appelsinskiver, nydelig duft og masse moro og god stemning
  • besøke julemesse: det gir en masse julestemning og kanskje man blir veldig inspirert
  • drikke gløgg og se på julefilm: ingenting er som gløgg, pepperkaker og julefilm
  • duft av juletre : den kan kjøpes også som parfyme, lys osv
  • duft av pinnekjøtt: det er så kjekt å lage julemat i siste ukene i november og Advent
  • stygge julegensere: det finnes ingenting mer morsomt og “julete”, så jeg skal rydde i skapet og finne frem mine
  • julelunsj: det er utrolig deilig å dra på nypyntede kafe i byen og unne seg litt julelunsj, om så det er bare kaffe og julebolle så er det kjekt (jeg skal smake juleboller her på Kanelsnurren)
  • spise klementiner og drikke julete: det er veldig sunt mot forkjølelse, for vitamin C og duften gir masse julestemning, julete har nydelig duft og gir varme og julestemning
  • pakke inn julegaver eller lage julekalendere: dette fremme julestemning fordi ingenting er bedre enn å glede andre

 

Hva gir DEG julestemning?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.