17.MAI BILDEDRYSS: MIDDAG OG BYTUR

Categories Hverdagen

lenalykke 17.mai

 

 

Her kommer det flere bilder fra 17. mai feiring. Vi koset oss masse i byen og jeg nøt favorittbyen min og utrolig deilig vær. Det er veldig sjeldent her på Vestlandet at det helt vindstille og været er så varmt og mildt. Så dette var utrolig fint.

 

lenalykke 17.mai

 

lenalykke

 

 

Ikke minst var det første 17.mai etter pandemi, altså normal feiring, og dette var veldig kjekt.

 

 

17.mai cin cin

 

Vi vandret litt i byen så spiste fantastisk 5-retters på Cin Cin. Jeg er ikke så glad i gourmet mat, men denne gangen var det veldig koselig. Jeg er så heldig som fikk oppleve dette.

Litt bildedryss fra byen og middagen:

 

 

 

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “17.MAI BILDEDRYSS: MIDDAG OG BYTUR

  1. Så bra du hadde så fin nasjonaldag. Og middagen ser utrolig digg ut. Jeg liker både gourmet og husmannskost. Må sjekke ut Cin Cin til neste gang jeg er i Stavanger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.