TIDLIG TORSDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

God torsdag,

 

Jeg stod opp grytidlig i dag for å rekke avtale på jobb. Derfor ble det noe kortere frokost enn vanlig. Nå er det ut og jobbe og så må jeg til Stavanger ikveld for å legitimere meg i banken min. Jeg fikk beskjed at jeg må levere legitimasjon, og at alle i Norge er pålagte å gjøre dette. Det er litt rart fordi at alle mine norske venner sa at de ikke har fått tilsvarende beskjed. Så det er bare å dra og vise frem passet. Det varmer tanken at det er bare to korte dager igjen og så blir det helg. Jeg sitter og lager planer nå.

 

Hva skal dere i dag?

 

 

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “TIDLIG TORSDAG

  1. Jeg har også gjort i en banken. Kan legitimere seg på nett også. 😊 Det er for vår sikkerhet i banken. Mange jeg kjenner har fått samme beskjed, men kommer litt i rykk og napp. Rekker vel ikke sende beskjed til alle samtidig. Og kommer kanskje an på hvilken bank.

  2. Jeg har fått ørten meldinger fra min bank om legitimering, senest i dag. Nå har jeg to uker på meg før konto blir sperret. Det vil jeg så klart ikke. Alle banker er pålagt å be eksisterende kunder om legitimering. Tror det er et untak for kunder som legitimerte seg med pass eller annen ID da konto ble opprettet. Men det har skjedd over tid. Noen for to år siden allerede. Mannen i huset har annen bank enn meg, han måtte gjøre det for noen uker siden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.