17.MAI OG CHAMPAGNE-BRUNSJ

Categories Hverdagen

 

17mai

 

17mai

Hei ho og gratulerer med dagen! Her kommer det en liten oppdatering. Vi hadde nydelig champagne- brunsj, dog med Mozell og champagneflasken fra i fjor fikk ligge i fred til neste år. Det ble annerledes 17.mai med bare meg og Irina. Det skjedde uforutsette ting og jeg har ikke tenkt at det blir slik, men slik ble det så jeg gjorde så godt jeg kunne.
17mai
17mai
Jeg laget masse snacks og vi koset oss skikkelig fra 12 til 15. Så dro vi til Stavanger. Der var det masse folk, men godt med parkering og ikke så mye kø til is-sjappa (noe som er positiv bivirkning av corona-restriksjoner). Så det ble en liten luftetur i bunaden. Alt i alt var dagen koselig og jeg har ikke gjort noe på fem dager, og godt er dette.
Hvordan har deres 17.mai vært?

Scroll ned for et lite bildedryss. 

 

17mai

 

17mai

17mai

 

17mai

 

17mai

 

17mai

 

17mai

 

17mai

17mai

17mai

 

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “17.MAI OG CHAMPAGNE-BRUNSJ

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.