NYDELIG FRA MEXX

Categories Mote og Hudpleie

mexx outfit

 

På lørdagen da meg og venninne handlet på Fretex Sandnes, oppdaget jeg denne skjorten fra Mexx. Det var min størrelse og helt nydelig farge (jeg vet ikke hvilken farge dette er en gang). Jeg vet at knæsj farge kan være vanskelig å kombinere med andre, men her tror jeg det går perfekt sammen. Grå og lilla (eller det er mørk-fuksia) passer så fint sammen.
mexx outfit
mexx outfit
mexx outfit
Skjort- Mexx
Bukser- HM
Sko- Michael Kors
Clutch- Guess
Skjerf- Guess
Briller- HM

 

mexx outfit

Det var utrolig digg å gå slik på kontoret i dag. Til kvelden tilføyet jeg bare skjerf i håret og høye hæler så here we go- jeg elsker slik outfit rett og slett.

Bruker dere sterke farger? 

signature lena
6 kommentarer

6 thoughts on “NYDELIG FRA MEXX

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.