2020 OPPSUMMERT

Categories Hverdagen
oppsummering 2020
Jeg vegret meg litt for dette, men bestemte for å gi en liten oppsummering av 2020. Egentlig kort sagt så ønsker jeg at 2020 forblir historie, og blir helt annerledes. Jeg prøver å fokusere på det fine som 2020 brakt i mitt liv: min lille engel,  gode venner og nye følgere. Ellers så mistet jeg mer enn jeg fikk dette året.
Dette er året som lærte meg ta ting med ro og være glad for at jeg er i livet.
Jeg vet at 2020 var godt for mange, men for meg var det lærerikt. På godt og vondt. Så jeg ønsker 2021 velkommen.
Hvordan var 2020 for dere?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “2020 OPPSUMMERT

  1. 2020 var et såkalt drittår for mange, men siden mirakelbarnet mitt endelig ble født da, kan jeg umulig kalle det for drittår. Ja, jeg skulle ønske han var blitt født under mindre vanskelige omstendigheter så jeg kunne ha nytt det enda mer, men fødselen hans har brakt meg så mye velsignelse at 2020 likevel vil stå for meg som det året da vendepunket endelig kom. Godt nyttår til deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.