ÅRETS ORD

Categories Hverdagen

 

Lykke

 

Nylig har jeg sett et innlegg hos min blogger-venninne: Årets Ord. Poenget er å velge ett ord som vil reflektere nyåret. Ordet vil definere dine handlinger og mål.
Jeg likte konseptet og bestemte meg for å velge et slikt ord. Så her er det: årets ord blir “LYKKE“. Det er kanskje for forutsigbart og en smule kjedelig, men slik er det.
Jeg velger Lykke i 2021. 
Lykke
Jeg skal finne lykke i alt rundt meg: i en kopp med te, i film på sofa, i lange dager på kontor fordi at det er lykke å ha god jobb. Lykke finnes overalt og den blir min i 2021. Dette lover jeg!
Hva er deres ord i 2021?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “ÅRETS ORD

  1. Lykke er bra 🙂 Og absolutt ikke noe kjedelig ord 🙂 Det finnes da ikke noe bedre enn et år eller liv med lykke 🙂 Godt nytt år Lena <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.