3 GRUNNER TIL MIN PAUSE

Categories Hverdagen
jul
God onsdag,

 

jeg tok en liten pause i flere dager,  og har ikke postet noe, og det finnes flere grunner til. For alle som lurer eller savnet meg, her er dem.

 

Jeg fikk influensa

Dette er veldig kjipt siden jeg ble skikkelig redusert med feber, sterk hoste og vondt i brystet

Etter negativ corona-test kom jeg inn til legen og fikk sykmelding

Dette er veldig kjipt siden jeg hadde mange planer, både på jobb og privat,

Men kroppen min trengte nok en pause

 

 

 

 

Jeg fikk juleknekk

Jeg ser at flere rundt omkring opplever dette: man knekker litt pga alt stress og press

Det er veldig ille og jeg er glad jeg hadde en del julestemning og fikk kose meg, siden

resten av jula blir nok vanskelig

Det er vanlig å oppleve og det er helt greit

 

 

 

 

Kroppen min trenger en pause

Det var litt mye stress i helga, og dårlig søvn i det siste

så kroppen sier nok tydelig i fra og jeg må bare høre på den

 

 

Hvordan går det med dere?

 

signature lena

5 kommentarer

5 thoughts on “3 GRUNNER TIL MIN PAUSE

  1. God bedring og stress ned 😊.
    Jula kommer uansett 🤣.

    Jeg er akkurat ferdig med manneinfluensa 😱, som ble direkte avløst med min første korona. Så har vært gjennom 2 slappe uker.
    Men nå begynner energien og formen å komme tilbake 👍.

    Riktig god jul til deg og dine.
    🎄❄️🎅🎁🎄.

  2. God jul til deg, kjære Lena!
    Her hos oss har vi også fått oss en «juleknekk» av samme grunn som deg og har mer eller mindre den samme listen over ting vi gjerne vil få gjort før nyttår🙏🏻 Det var nesten bedre i fjor da vi feiret amputert jul pga. nedstenging; i år kom vi oss ikke hjem til jul pga. sykdom🙁 Men det hjelper å vite at vi er mange i samme båt😘 Ønsker deg masse god bedring på alle plan!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.