3 KJAPPE OM JULA 2022

Categories Hverdagen
lenalykke
God mandag fininger,

 

Jeg håper alle dere har fått nok mat og avslapning i jula. Jeg kan oppsummere jula 2022 som rar jul ever, og her kommer det oppsummering i tre ord:

Influensa

Jeg var liggende hele jula. Dette har ikke skjedd noen gang før

Jeg ble slått skikkelig ut denne jula og det var kjipt

Jeg skjønner igjen og igjen at helsa er mest verdifulle gaven vi kan ha her i livet

 

 

 

 

Krøll i planer

Jeg hadde masse planer for jula, til og med når det gjelder sosiale media

Vel jeg fikk ikke til noe siden jeg var veldig syk og slapp

Så det får bare vare, sånn går det

 

 

Gode venner

Jeg får ikke sagt nok at jeg er veldig heldig med venner her i livet

En ting jeg kan og det er vennskap

Jeg hadde superfin julaften (eller deler av den) hos min venn på hytta, og så fin kveld med venner i går

Dette var veldig kjekt!

Målet for dette året er å bli like heldig med kjærlighet som med vennskap <3

 

Hva med DEG? Var Jula 2022 snill mot deg?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “3 KJAPPE OM JULA 2022

  1. God bedring. Regner med at influensaen fortsatt sitter i. Jeg var og er heldigvis frisk. Hadde en forkjølelsesperiode i god tid før jul, men hverken influensa eller covid. Ha en fin siste uke i 2022🙋🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.