3 TING JEG IKKE TAR MED INN NYTT ÅR

Categories Hverdagen
lenalykke jul
God fredag,

 

dagen før dagen er her, og her er det den kjipeste jula på lenge, siden jeg ikke fikk til det jeg skulle, var syk, er fortsatt slakk og ingenting er klar til i morgen. Det er nok jula jeg ikke vil minnes i fremtiden.

Derfor passer det seg å lage et slik innlegg om ting jeg vil helt forlate i 2022 som var veldig veldig kjipe for min del. Her kommer min liste:

 

 

Prokrastinering

Dette er et skikkelig last hos meg: jeg prokrastinerer masse og utsetter ting

Nå er det virkelig på tide å skjerpe meg! Jeg går glipp av mange muligheter og goder ved å utsette og utsette

Her leser dere alle hva jeg skal gjøre, og jeg skal slutte å prokrastinere

(ønsk meg lykke til)

 

 

Trøbler i forhold

Jeg skriver ikke her om mitt privatliv så mye, men vil innrømme at det ikke vært lett alltid

Det er flere ting som var vanskelige i flere år, og nå ønsker jeg meg et fungerende forhold

Det betyr briste eller bære, jeg er såpass ærlig her

 

 

Negative tanker

Selv om jeg har positiv blogg, så sliter jeg ofte med negative tanker og nedstemthet

Jeg ønsker å holde meg til mer lett og positiv tankegang og viten om at jeg kan få alt jeg ønsker meg

Fordi det er det jeg alltid gjør her i livet <3

 

 

lenalykke jul

 

Ønsker dere alle fine God Jul!

2 kommentarer

2 thoughts on “3 TING JEG IKKE TAR MED INN NYTT ÅR

  1. Lykke til 🎅🎄🎅.

    Lærte meg et nytt ord, prokrastinering. Måtte google det.

    God jul, 🎄🎅🎄 å etter hvert et godt og bedre nytt år 🎆🚀🎇

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.