3 RASKE OG 3 SAKTE

Categories Hverdagen

Lenalykke

 

God onsdag, 

 

Dagen ble plutselig hektisk så jeg hoppet over morgen post. I går var jeg på jobb, så dro jeg på behandling til DermaMedispa og fikk kul maske som passer perfekt til Halloween. Etterpå bar det hjem og da vasket jeg klær og gikk på butikken, samt en liten tur i området.  Der gikk kvelden gitt.

 

For å gjøre denne dagen mer spennende kommer jeg med dagens liste.

 

Her er min liste med ting  som kan gjøres sakte:

  • kysse
  • drikke te  eller kakao
  • nyte livet og fine dager

 

Her er min liste med ting som kan gjøres raskt:

  • forelske seg
  • tilgi
  • si ja til å prøve noe nytt

 

Hva står på dine tilsvarende lister?

 

Klem fra meg,

 

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.