HAR DU LOV?

Categories Hverdagen

 

 

God morgen og god tirsdag,

I dag sov jeg kjempelenge, til kl.7:30 nesten. Det er 2,5 timer senere enn det jeg pleier å stå opp. Så det kjennes på kroppen. Gleder meg nå til en rolig frokost.

 

Dagen blir ganske rolig tror jeg så det er bra. Jeg kjenner på slags dårlig samvittighet over at jeg tok disse to timene, men har du lyst, har du lov sies det. Så kanskje det er lurt. Ingen tjener på å være syk og utbrent.

 

Hva er dine planer for i dag? Jeg synes tirsdager er litt merkelige dager, når man er trøtt etter mandagen og det er ikke halvveis i uken enda.

 

 

Klem fra meg, lag deg en fin dag,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HAR DU LOV?

  1. Når jeg var barn var det noe som het “syvsover”. Det var noen som sov etter klokken 07. Da var en lat da! – Jeg foretrekker også å stå opp rundt 05. Ellers føles det som at en får så mye mindre gjort i løpet av dagen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.