3 VÅRTEGN SOM GIR MEG GLEDE

Categories Hverdagen
vår tulipaner
God torsdag,

 

Nå er snart uken slutt, og jeg bare måper over hvor rask den gikk. Dette er helt utrolig!

 

Det er den siste fulle uken i januar, og jeg gleder meg til vår. Nå går det mot lysere tider og humøret stiger i takt.

Her er min listen med vårtegn som gjør meg glad og lykkelig. Se, kanskje det er noe som du også opplever?

 

 

 

dagene blir lengre

(dette er utrolig koselig når det er fortsatt lyst klokken 17, da vet man at det går mot vår)

 

luften er frisk

(det er veldig spesiell frisk luft når våren starter, denne luften elsker jeg og nå begynte jeg å kjenne deg)

 

tulipaner

(selv om tulipaner er i salg allerede i jula, men det er spesielt koselig med masse tulipaner nå, da er det vår)

 

Hva er sikre vårtegn for deg?

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “3 VÅRTEGN SOM GIR MEG GLEDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.