BARE TULL ELLER KOSELIG?

Categories Hverdagen
valentines frokost
God onsdag,

Her var det mye rot i dag, da hele systemet lo nede på jobb. Da avspaserte jeg heller.

 

Jeg hadde lenge lyst på å handle litt til Valentines, noe jeg fikk til å gjøre i dag da (vlog kommer senere). Jeg synes at Valentines er så kos. Det å feire kjærligheten, alt det romantiske og veldig søt. Jeg elsker det rett og slett.

Mens noen synes at Valentines er bare tull 🙁 Jeg personlig synes det er litt trist. Hvorfor er dette tull? Hvorfor kan ikke vi ha en ekstra dag for å feire kjærligheten?

 

 

Hva tenker du? Bare tull eller koselig?

 

5 kommentarer

5 thoughts on “BARE TULL ELLER KOSELIG?

  1. Jeg feirer Valentine’s Day som singel og jeg:)Feiret den i åresvis (er i slutten av tredveårene nå) Og når jeg har vært i forhold har vi gjerne hatt date med vin, middag, gave,levende lys, blomster og kort. Lots of romance. Etter min mening er denne dagen til for å vise de man er glad i litt ekstra love <3 Venner, familie etc. Det å ikke ha kjæreste trenger ikke være en unnskyldning for ikke å markere Valentine’s Day etter min mening. Kjærlighet kommer i mange former og den føler vi på ulike måter for de vi har i livet vårt. Så fint at det finnes en dag og vise at man setter ekstra pris på de man er glad i! De siste årene har jeg og datteren min hatt mamma og datter dag 14.feb – sett en bra film, bestilt pizza, gitt en liten gave og koselig kort + hatt litt ekstra pynt med servietter+ blomster osv.:) Jeg feirer også Halloween og liker når det er sånne dager som gjør hverdagen litt mindre grå. Cause why not? Så gøy at du også feirer og gjør litt ekstra ut av ting:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.