4 ÅR SIDEN

Categories Hverdagen

tinder

Det er så digg å ha Facebook! Man får påminnelse om alt mulig, og spesielt om hva man gjorde på denne dagen for flere år siden. Så på denne dagen for fire år siden satt jeg i min nyinnkjøpte leilighet og koset meg på balkongen med is. Det er utrolig at jeg har bodd her nå i hele fire år.
Det er det lengste jeg har bodd i noen bolig noen gang på disse årene jeg har bodd i Norge totalt. 
Så får se om det blir flere gode år eller kanskje det blir snart på tide å bytte til noe større. Det sies jo at leilighet eller hus kan trygt selges etter fem år, så here we go. Skål for neste året og da blir det et lite jubileum i denne leiligheten til neste år.

Hvor lenge har du bodd der du bor nå for tiden?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “4 ÅR SIDEN

  1. Jeg har bodd i samme bolig nå siden 2007, så det blir noen år. Men iløpet av disse årene, jobbet og bodde jeg hjemmefra i ca tre år hvor jeg pendlet til og fra hjemmet så ofte det lot seg gjøre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.