5 GÅRDAGENS HØYDEPUNKTER

Categories Hverdagen

 

God torsdag,

I hjemlandet mitt feires 8.mars som Morsdagen i Norge: kvinner får gaver, blomster og mye oppmerksomhet. Så jeg som ble vant til dette, ønsket meg litt kos og oppmerksomhet.

Siden jeg er veldig heldig, så fikk jeg dette.

 

 

 

 

 

 

 

Her er gårdagens 5 høydepunkter:

  • jeg fikk sove litt lengre og restituere (siden formen er ikke på topp)
  • jeg gikk en fin tur i lunsjen og fikk litt sol og frisk luft
  • jeg hadde fin kveld i godt selskap på Bella Rose
  • jeg fikk nydelige blomster
  • jeg koset meg masse med god mat på kvelden

Nå må jeg bare gripe dagen og gjøre så godt jeg kan. Det ble paracet på meg i går kveld og i dag føler jeg at det er noe jeg brygger på. Veldig spent å se hvordan dette blir

Hvordan var DIN dag i går?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “5 GÅRDAGENS HØYDEPUNKTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.