5 GODE VANER FOR SENHØSTEN

Categories Hverdagen

 

 

Jeg drepes helt seriøst av dette været. Her i Stavanger var det storm etter storm, etter storm i hele måneden nesten. Jeg fryser og har veldig lav energi, så har jeg null motivasjon til alt bokstavelig talt.

 

For å ikke krype rundt som halvdøde flue bestemte jeg å starte med gode vaner. Her er min liste av det jeg planlegger å gjennomføre:

  • appelsinjuice hver dag (pga vitamin C)
  • vitamin D tilskudd
  • få dagslys hver dag, selv om i noen minutter
  • få nok bevegelse hver dag
  • begynne med kaffe latte (tåler ikke kaffe så godt, men skal prøve)

 

 

Hva er dine tips til senhøsten?

signature lena

7 kommentarer

7 thoughts on “5 GODE VANER FOR SENHØSTEN

  1. Du er flink til å lage det koselig rundt deg. Fine bilder av deg. ❤️
    Tips: Unn deg selv noen dager på et varmere sted. 😉

  2. Gode tips det der 🤗 En del av de gjør jeg allerede, men jeg tror mitt tips til meg selv må være å bli flink nok til å hvile når jeg trenger det. Og kanskje prøve å begynne med en ny (eller gammel) hobby 🤔🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.