5 MÅTER Å LØFTE OPP ET ENKELT ANTREKK

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke

Her kommer det ukens motetips fra meg. I dag vil jeg dele noen råd om hvordan løfte opp et enkelt antrekk slik at det blir ekstra fint, for eksempel, når du skal dra ut rett etter jobben.

 

Bruk mange armbånd

Armbånd er unik smykke som kan løfte opp et antrekk på enkel og diskre måte. Man kan umulig overdrive med armbånd og ofte bruker jeg mange, kanskje to eller tre. Jeg anbefaler enkle, elegante armbånd med perler eller gull detaljer. Du kan også mikse flere typer armbånd.

 

lenalykke
det er vanskelig å overdrive med armbånd, så ikke vær redd å bruke mange, gjerne i samme stil

 

 

Bruk hodeplagg

En hatt eller fint tilbehør (slik som hårbøyle, skjerf mm) kan løfte opp et enkelt antrekk veldig raskt. Pass på å velge noe i nøytrale farger, eller som kan matche antrekket.

 

Bruk fint belte

Dekorativt og fint belte kan piffe opp et enkelt antrekk: skjørte eller bukser. Velg gjerne noen med fine detaljer og i knallfarger.

 

 

lenalykke
antrekket ser skikkelig piffet opp fremfor et enkelt antrekk som dongeri og hvitt skjorte

 

 

Bruk satin detaljer

Vanlige plagg ser mye fint ut om man velger detaljene i satin. Man kan bruke satin topp, korsett, skjort og løfte opp et antrekk.

 

Bruk store øredobber og ringer

Ringer og øredobber kan spille stor rolle når det gjelder

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 MÅTER Å LØFTE OPP ET ENKELT ANTREKK

  1. Jeg savner å jobbe på kontor og pynte meg i kjole, skjørt og fine overdeler pluss smykker. Men kanskje akkurat det eneste jeg savner akkurat nå når det gjelder sånn type jobb.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.