5 NORSKE TING SOM JEG IKKE GJØR

Categories Hverdagen

 

Her kommer det noen funfacts om meg, slik at vi blir bedre kjent.

Kanskje til og med dere som følger meg lenge ikke vet dette.

jeg kan ikke sykle

og jeg har ingen lyst til å lære meg. Jeg husker hvor komisk dette var da jeg skulle ta sykkeltest hos hjertelege, og oppdaget at jeg fikk kramper i bena grunnet jeg aldri syklet før.

i Stavanger er det enormt press om å sykle fremfor å kjøre, så jeg kjenner på skikkelig innvendig motstand mot å sykle og ønsker ikke å lære meg.

 

 

jeg ser aldri på TV

Som regel sitter jeg ved kjøkkenbordet og ser på serier på Youtube fremfor å se på norsk TV i sofa. Jeg hater å sitte i sofa og ikke gjøre noe, og jeg synes ikke norsk TV er så veldig underholdende. Jeg ser heller ikke på Eurovision, Skal vi danse osv.

 

jeg liker ikke camping

og jeg synes at campinvogn er ganske harry og kjedelig (bare min mening), så jeg kommer nok aldri til å drive med camping, selv om jeg ser at veldig mange har glede av dette

 

jeg liker ikke å sole meg

jeg kan ikke forestille meg å sitte timesvis og sole meg på veranda. For det første, kjeder jeg meg voldsomt. For det andre, ønsker jeg ikke rynker og solskader. Så du finner meg sjeldent på veranda på solværsdag, da er jeg heller på kafe i byen eller i skyggen på stranda

 

 

jeg sitter ikke i mørket med stearinlys

jeg misliker sterkt å sitte i mørket med stearinlyst, siden dette minner meg på barndommen min med mye strømbrudd hvor vi måtte sitte med stearinlys. Også blir jeg veldig trøtt av dette.

Her var det mine fakta.

Skriv gjerne under i kommentarfeltet om du også ikke gjør noen av disse tingene

 

signature lena

 

10 kommentarer

10 thoughts on “5 NORSKE TING SOM JEG IKKE GJØR

  1. Hei, apropos TV titting. I forbindelse med jobb bodde jeg i lengre perioder i Tverskaya gaten i Moskva. I starten var det kun statskanalen Ostankino. Mye vakker klassisk musikk og ballett. Etter hvert med perestroika og glasnost slapp kommersielle kanaler til med mer futt og fart. Det som var litt artig at jeg lærte noen gloser Russisk på kveldene. Når det er sakt skjønner jeg veldig at det har ikke du behov for å se på norsk tv for å lære språket . Det behersker jo du fullkomment. 😉

    1. Takk. Jeg så mye på norsk tv da jeg flytter hit for å lære meg norsk. Jeg ser ikke på russisk tv heller, mye søppel der. Men jeg er veldig glad i kjerring serier på yt på russisk med mye utroskap og drama 😅

  2. Jeg kan sykle. Det måtte vi alle lære som småunger. Men jeg HAR ikke sykkel og har ikke syklet på 30 år sikkert… Jeg ser ikke mye på TV, men vi har TV -apparat som vi ser serier på. Større størrelse og se serier på 😀 Men de vanlige programmene ser jeg ikke. Kan godt campe, men i camping-hytte. Liker IKKE å sole meg. Kjeder meg da, og er redd hudkreft. Mamma slet med det. Liker ikke stearinlys, synes ikke det er romantisk 😀 Synes det er i veien for synet mitt.

  3. Fint innlegg, slik er det tenker jeg…
    Jeg ser lite TV, rekker ikke…Er så mye annet å gjøre enn å være passiv i en sofa. Passer ikke min stil.
    Men tenne lys på mørke høstkvelder synes jeg er sjarmerende, men skjønner deg altså. Ha en strålende mandag.

  4. Testet campinglivet selv, men er ikke helt for meg heller. Å være strandet på samme plassen så lenge, med de samme naboene hver år, og barn som løper rundt og skriker til alle døgnets tider 😛 Går heller for hytteliv eller hotell!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.