EN DRØM SOM GIKK I OPPFYLLELSE

Categories Hverdagen

 

 

God onsdag

Da har jeg startet ferie fra i går. Det er utrolig følelse: ei hel uke uten mas og forpliktelser, så ei uke til med kun en arbeidsdag.

Jeg har redusert ferie i år av private personlige årsaker, så dette får duge.

Jeg startet ferie med en koselig tur på Mathallen i Sandnes. Der fikk jeg plutselig min drøm å gå i oppfyllelse: jeg fikk spise blekksprut.

 

 

Det er i mange år jeg hadde drømt om dette så endelig fikk jeg det til.

Blekksprut smaker fisk egentlig og var ganske god. Jeg spiste den grillet med grønn pesto.

 

 

 

 

Jeg gleder meg til å fortsette denne ferien. Det blir fokus på avslapning og gode opplevelser.

Er du ferdig med årets sommerferie?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “EN DRØM SOM GIKK I OPPFYLLELSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.