5 TING Å GJØRE PÅ EN REGNFULL SOMMERDAG

Categories Hverdagen

 

 

God tirsdag 

Her i Stavanger regner det skikkelig. Derfor deler jeg noen tips til hva man kan finne på når man har ferie, men det regner.

dra på kino

Det er veldig kjekt å være på kino og kose seg, så ta litt kaffe etterpå eller spise pizza. Jeg vurderer å ta meg en tur på kino neste uke om det forblir slik vær, det er bare koselig

 

lage rabarbra pai

Det er så koselig å bake sammen med barna, kjæreste, eller venninner og så drikke varm te og spise god sommerkake.  Når det regner ingenting er bedre enn å drikke noe varmt i godt selskap.

 

dra på kunstutstilling eller på museum

Jeg synes at det er veldig koselig med kulturelle ting. Derfor er det god ide å besøke kunstutstillinger eller galleri når det regner. Her i Stavanger har vi mange galleri, så det er ikke et problem å dra dit når det regner.

 

 

sitte på kafe under taket og se på regn

Det er veldig koselig å sitte på kafe i Fargegate her i Stavanger når det regner, og se på regndråper. Jeg synes det er utrolig flott aktivitet som jeg liker kjempegodt.

 

 

lese bøker på veranda

Jeg har veranda som gir mulighet til å sitte under taket når det er regn. Noen har glassveranda som gir mulighet for å sitte og kose seg med en god bok. Det er så bra aktivitet på regnfulle sommerdager

 

Hva liker du å gjøre når det regner om sommeren?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TING Å GJØRE PÅ EN REGNFULL SOMMERDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.