5 TING JEG ØNSKER Å FIKSE FØR NYTTÅR

Categories Hverdagen
lenalykke pepperkaker
God torsdag,

 

Det er bare et par dager til jul og litt over ei uke til Nyttår. Det er flere ting jeg ønsker å fikse før Nyttår, mens det er tid. Jeg vet at det er ikke alt som står i min makt, men det er et ønske fra min side.

Her er min liste:

 

 

Først og fremst ønsker jeg bli kvitt influensa

Dette er utrolig ubehagelig og jeg har influensa fjerde dagen på rad og lurer på hvor mye snørr kan komme ut av et menneske egentlig?

Jeg ønsker bli kvitt dritten før Nyttår

 

 

Jeg ønsker å gjenopprette relasjoner

med flere mennesker som jeg ikke har så gode relasjoner med akkurat nå

Håper dette skjer før Nyttår

 

 

 

Få ting au jour

Det er flere ting jeg skulle gjøre i desember, men ble redusert

Jeg ønsker å få dem gjort før Nyttår. La oss krysse fingre for meg

 

 

Finne ut av mine prioriteringer

Det var mye rot i livet dette året, tankene i surr og ting som ikke gikk etter planen

Jeg ønsker mer struktur og forutsigbarhet i nyåret, selv om jeg forstår at det er nærmest umulig med tanke på det som skjer i verden og hjemlandet

Uansett i mitt eget hode kan jeg få ting på plass og det skal jeg gjøre nå

 

 

Gjøre noe koselig for meg selv

Siden siste ukene i desember ble som det ble, så skal jeg kose meg masse årets siste dager

Jeg vet hva jeg skal gjøre for meg selv: mye søvn, møte venner, spa og selvpleie

 

 

Hva ønsker DU å rekke før Nyttår?

 

 

Klem fra meg.

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TING JEG ØNSKER Å FIKSE FØR NYTTÅR

  1. Jeg ønsker bare å rekke å kose meg. Ingen andre planer. Slappe av og kose meg. Det er for mye MÅ og BURDE ellers. Nå er det ingenting jeg må. Skal baaaare kose meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.