5 TING JEG VIRKELIG ER REDD FOR

Categories Hverdagen

lenalykke halloween

 

God spooky helg,

Halloween er rett rundt hjørnet og jeg sitter og planlegger feiring. Jeg må si at jeg er sånn passe glad i Halloween, men synes det er kjempegøy å kle seg ut. Jeg er nok ikke ferdig med barndommen enda.

Jeg er ikke redd for zombie, spøkelser og det overnaturlige, selv om jeg tror på mange ting, men det er jo fem ting jeg er veldig redd for Halloween 2022.

 

Her er min liste:

  • strømregninger (det blir nok verre i vinter)
  • å lade elbil (har skikkelig skrekk hver gang jeg lader og nå kjører jeg virkelig mye)
  • atomkrigen (dette vil jeg ikke tenke på en gang)
  • økonomisk krise og sult (håper vi slipper)
  • folk som begynner å mase om Jul i oktober

De sistnevnte er jeg redd ekstremt mye: alt dette julemaset, jeg håper vi slipper dette i år, siden dette blir veldig tøff Jul for veldig veldig mange.

 

Skal DU feire Halloween?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.