OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Livet som det er

lenalykke

 

Det er på tide kanskje å gi dere en liten oppdatering og oppsummering av de siste ukene av livet mitt. Jeg startet i ny jobb og neste uke blir det en måned jeg jobber der. Dette gikk over all forventning. Jeg står opp glad og gleder meg til å dra på jobb, dagene suser av gårde siden jeg trives så godt og tiden flyr bare.

 

Hjemme er det rolig og vi trives. Jeg koser meg etter jobb med filmer, liten tur og trening. Jeg føler at jeg er blitt mye mer sosial og har ikke hatt angst på lenge. Så jeg var på så mange aktiviteter i det siste som jeg ikke har vært på i periode 2020-2022 samlet. Jeg ønsker bare det fortsetter slik.

 

Det eneste som gjør meg litt bekymret er at det er en del uklarhet på flere områder i livet, men det vil stabilisere seg etter hvert. Jeg er ganske harmonisk nå for tiden og føler meg bra. Ting vil komme når den rette tiden er inne.

Jeg håper det går bra med DEG også.

 

 

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.