5 TING OM KJÆRLIGHET JEG SKULLE ØNSKE JEG VISSTE FØR

Categories Finne den rette

 

 

Kjærlighet er lett for noen og vanskelig for andre. For meg var det ikke alltid så lett, men det er flere ting som jeg skulle ønske jeg visste før. Da kunne kjærlighetslivet mitt vært enklere.

Her deler jeg min liste:

Utseende garanterer ikke lykke i kjærlighet

Selv om det er lettere for vakre mennesker å finne seg en partner, garanterer ikke utseende lykke i kjærlighetslivet. Derfor bør man helst fokusere på å utvikle kommunikative ferdigheter og være attraktiv som partner fremfor å dyrke attraktiv utseende.

Du trenger ikke å være perfekt for å bli elsket

I mange år har jeg prøvd å forbedre meg selv, lete etter skavanker og prøve å være så perfekt som mulig for å fortjene å bli elsket. Saken er at man trenger ikke å være perfekt for å bli elsket. Man trenger bare riktig person.

Det finnes en person der ute for alle

Dersom du tror at du aldri finner deg noen, så er dette ikke sant. Dersom du tror at det er vanskelig, for sent, for tidlig osv det er også ikke sant. Verden er stor og det finnes riktig person der ute for alle. Aldri gi opp håpet.

Du trenger ikke å være redd

Skrekk og frykt ødelegger mange forhold. Det kan hende at man går glipp av ekte kjærlighet og fantastisk person fordi man er redd. Jeg har opplevd dette også, men jeg lærte meg å deale med min frykt og stupe uti i forhold og muligheter.

 

Ekte kjærlighet seier alltid

Man trenger ikke å kjempe for hardt noen ganger, man trenger å gi slipp litt. Fordi at ekte kjærlighet for seire alltid. Ja, mange har mistet kjærlighet fordi de ikke ønsket å jobbe med forholdet, men kjærlighet går aldri bort uansett hva mange “eksperter” sier, og den alltid vil vinne til slutt. Dette skulle jeg ønske jeg visste før, fordi jeg var oppgitt mange ganger og ikke klarte å gi litt slipp.

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “5 TING OM KJÆRLIGHET JEG SKULLE ØNSKE JEG VISSTE FØR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.