DETTE GIKK NESTEN GALT

Categories Hverdagen

Lenalykke spania

 

En liten kveldsoppdatering fra meg. Nå sitter vi godt og trygt kampert på en fortau restaurant ved kaien og venter på sein middag. Det er vin og kos. Det var nemlig ikke slik igår kveld. Det gikk nesten gale da for meg.

 

Spania

 

Spania

 

I går kom jeg med seint fly til Malaga og kamperte på hotellet, men vi raskt oppdaget at hotellet ikke leverer drikkevann på rommet. Så da ble vi nødt å trøkke ut og lete etter nattåpent mattbutikk. Det blei ganske seint og det var umenneskelig varmt og klamt, hele 27 grader i skyggen. I tillegg spiste keg mye rart på flyplassen og kjente meg uggen i magen allerede.

 

Etter litt potetgull og iste lagt jeg meg og oppdaget at det var utrolig varmt på rommet midt på natta

Da våknet jeg helt svett, med sår hals og forferdelige magesmerter. Dette var ikke kjekt i det hele tatt: bli syke første dagen på ferie.

 

Men ting roet seg rundt klokka 9, og derfor ble det noe sein frokost på oss. Håper dette gir seg da jeg virkelig ønsker å nyte ferien for fullt, og det er ikke bare bare med irritabel tarm og ny mat og vann.

 

Har dere opplevd uggen mage på ferie? Hva hjelper på?

 

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.