ABOUT LAST NIGHT

Categories Hverdagen
lenalykke
God kveld,

 

Jeg skriver en liten oppdatering her sent på kvelden. Helgen var ganske rolig.  Jeg gjorde alt jeg skulle gjøre, også sov mye og slappet av.

På lørdagen var jeg ute med ei venninne og dette var veldig koselig.

 

Jeg føler ofte at jeg ikke rekker alt jeg planlegger for helga. Kanskje jeg burde planlegge mindre?

Som regel skjønner jeg ikke hvor mye jeg blir utbrent til uken, så planlegger jeg en hel del til helga også. Dette ender med at jeg ikke rekker dette heller.

Så det er ganske så frustrerende.

 

Hvordan var DIN helg?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ABOUT LAST NIGHT

  1. Fine bilder, og så ut til å hørtes ut som en fin helg. Jeg har hatt overnattingsbesøk av barnebarn, og vi bakte muffins blant annet. Det laget jeg sjølsagt et blogginnlegg om😅Ha en fin uke🙋🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.