ABOUT LAST NIGHT

Categories Hverdagen

høst

 

 

God lørdag,

 

Jeg har vært så opptatt i dag at jeg kom meg til bloggen bare nå. Jeg ber om forståelse og tilgivelse.

Dagen startet med god lang frokost, og jeg sov helt til kl.09:00 i dag, noe som er utrolig lenge for meg å være. Så dro jeg til Sandnes og spiste på Madugå. Etterpå dro jeg til Stavanger for å bli kjent med områdene, siden jeg kjører mye på forskjellige oppdrag rundt i byen. Dette føles uvirkelig fortsatt, fordi at jeg turte ikke å kjøre selv til Stavanger kun for en måned siden.

 

 

lenalykke
på vei fra jobb en fredagskveld

 

burger
kveldsmat

 

shuffleboard

 

 

 

I går var kvelden lang og fin, da jeg var ute med mine nye kollegaer på min første lønningspils. Dette var veldig hyggelig. Vi spiste og spilte shuffleboard, og vårt lag vant! Dette er utrolig siden jeg har problemer med avstand bedømmelse:)

Jeg er så heldig så fikk så gode mennesker i mitt liv. Nå skal jeg kose meg resten av kvelden og så snakkes vi plutselig!

 

Har DU en fin helg?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.