GAKK GAKK MED TRUTTMUNN

Categories Hverdagen

 

sandnes høst

 

God morgen og god søndag,

 

Jeg startet dagen med god frokost og litt kos, men snart skal jeg ut. Vi har planlagt tre photoshoots med bestisen og ønsker å gjennomføre før regnet kommer.

I går var det en kos ettermiddag med lunsj klokka 12:30 på TI Spiseri i Sandnes. Vi fikk servert and og grønnsaker. Dette var veldig kreativt og det var masse små ender som pynt på bordene. Det var lang kø selv om vi kom dit veldig tidlig, så vi måtte sitte med to andre ved bordet og ingen av oss kjent hverandre. Det som er utrolig med nordmenn er at det virker som om det er ubehagelig situasjon. For meg var det veldig gøy, siden jeg er angstfri nå og da synes jeg dette var utrolig kjekt å treffe nye folk. Men de spiste raskt og stakk av:) Da satt meg og bestisen og koset oss meg prat og and.

 

 

sandnes ti

 

 

sandnes ti

 

 

sandnes ti

 

sandnes ti

 

lenalykke
finn ti forskjell

 

 

sandnes

 

 

sandnes ti

 

sandnes ti

 

 

sandnes høst

 

Sandnes er utrolig fin med høstløv og crispy luft. Jeg elsker høst og liker Sandnes. I det siste går jeg rundt og vurderer om jeg skal bosette meg i Stavanger eller Sandnes. Jeg elsker jo Stavanger, men Sandnes er som lillebror som er like kjekk og veldig lovende:) Hehe. Hvem vet hva blir av denne byen om 10 eller 20 år. Det er det som er spennende med de yngre, de kan utvikle seg til å være tiptop. Så hmm… kanskje Sandnes, eller kanskje ikke?

Det er først gang jeg leker med tanken og lar livet utfolde seg og ta ting etterhvert. Dette føles veldig befriende ut.

 

Hva gjør DU på i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GAKK GAKK MED TRUTTMUNN

  1. Herlig pynt med ender 😀 Og morsomt bilde av deg med anden 😀 Jeg har vært og trent i dag, på mårran. Og på kafe etterpå med treningsvenninnen min 🙂 Deilig med belønning etter slitet 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.