AKTIV LØRDAG

Categories Hverdagen

 

smoothiebowl

 

God lørdag,

 

Jeg sitter her med kaffekopp og planlegger min aktive lørdag. Selv om jeg ikke føler meg helt i form til superaktive lørdag, men må man så må man.

Her er planen for i dag:

  • handle til neste uke og til søndags frokost  (jeg tenker å gjenopprette tradisjon med gode søndagsfrokoster)
  • redigere to viktige video  (som jeg prokrastinerte alt for lenge)
  • lage samarbeidskontrakt  (jeg tenker det blir fint å ha et eget mal som blir bare min)
  • gå en tur  (på minst 30 minutter )
  • poste resten av varene på Tise
  • sette meg inn i et nytt redigeringsprogram
  • jobbe ca 2 timer

Lang liste ja, men jeg skal også kose meg med god film og avslapning innimellom da jeg sovet veldig lite i natt, kanskje 4 timer bare.

 

Hva skal dere i dag?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “AKTIV LØRDAG

  1. Fin liste 🙂 Jeg har en liten liste selv. Begynner med hårfarging her snart nå. Så ut for å pante flasker og kaste glass og kjøpe noen ting til jobben. Men kanskje FØR det skal jeg spise frokost på Cultivate. God kaldgrøt der, og jeg har lyst å sitte på cafe. Kanskje titte litt på klær. Ellers har jeg ikke lyst å gjøre så mye. Jeg BØR vaske hus, men jeg har IKKE krefter til det 😛

  2. Fint å ha en plan over gjøremål for dagen 🙂
    Lag deg en fin lørdag ellers utenom gjøremåla 😀
    Her er det ingen planer foreløpig – men handle for helga og neste uke må nok til 🙂

  3. I dag (eller i går siden det er noen minutter over midnatt) kjørte jeg 6 timer for å spise middag. Ja du hørte riktig. 6 timer. Til jul i 2020 fikk jeg gavekort på middag på Svinvik gård i Surnadal i Møre- og Romsdal. Og endelig kunne det bli. Middagen (i retter) var nydelig med mange spesielle ingredienser, bla maur og sylta kongler.

    Fikk du gjort alt du hadde planlagt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.