DET BLE TACO PIZZA!

Categories Fredagstaco, Hverdagen

taco

 

 

Jeg er så stolt av meg selv!

 

Først og fremst fikk jeg til alt jeg hadde på lista i går, og i tillegg var jeg flink å ryddet mitt skap (igjen). Det gjør jeg med jevne mellomrom (ca en gang hver tredje måned), siden jeg har for mye klær og for lite skap. Nå skal godsakene på Tise og til Fretex (ønsker du å kjøpe noe av de fine plaggene så finner du meg på Tise med navn lenalykke).

 

 

taco pizza

 

taco pizza

 

taco pizza

 

I går kveld ble det også taco på meg! Jeg mekket meg taco pizza. Frøkna fikk spaghetti carbonara, fordi hun stod på sitt og ikke skulle ha taco allikevel.

Slik blei det. Håper helga blir også produktiv.

 

Har dere spist fredagstaco igår?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DET BLE TACO PIZZA!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.