ALT OM JULA 2021

Categories Hverdagen

 

jul
Nå kommer tiden for å oppsummere Julen 2021. Jeg har bare ett ord om den og den er “avslappet”. Jeg har ikke gjort noe stort ut av dette og bare tok ting med ro. Det var mye sykdom rundt og jeg var ganske slakk selv. Det er typisk- i begynnelsen av desember får jeg julestemning og gjør mye, så dabber det bare av frem til Julaften og holder seg stabilt nede.
Slik var det også i år. Jeg har ikke gjort noe, Bokstavelig talt. Det var mat, desserter og total avslapning. Kanskje for mye desserter og avslapning. Dette bør strammes inn i 2022.
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
jul
Vi også var i Haugesund i huset til kjæresten min, gikk turer og kikket på den koselige byen. Vi tok en tur til Jåblom Bakst sin cafe som er kanskje landets beste på julestemning. Dette var utrolig gøy.

Ellers har jeg ikke mye å fortelle. Hvordan var deres jul?

 

 

signature lena

 

 

Facebook

Matside

Instagram

YouTube

4 kommentarer

4 thoughts on “ALT OM JULA 2021

  1. Julen her i huset var helt annerledes enn den bruker å være. Vi var mye alene, lite besøk og vi var på lite besøk selv. Det var mye sykdom rundt oss også og mange av de nære var i karantene og isolasjon. Skikkelig kjipt når det er sånn i jula, men heldigvis så har vi kost oss masse for det 🥰

    Men for første gang i mitt liv gledet jeg meg til julen var over 😊

  2. En nokså tradisjonell julefeiring for oss med tre av fire barn hjemme. Var i karantene rett før jul men testet heldigvis negativt så vi kunne feire 18års dagen til minstemann på lillejulaften som planlagt.
    Fikk mange fine gaver både noe jeg ønsket meg og mye annet. Rolige dager med god mat, julefilmer, kortspill og quiz med barna, to dager jobb og litt trening. Litt av hvert altså.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.