HVERDAGEN: utfordrer meg selv litt

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Jeg utfordret meg selv lite i det siste, fordi jeg trengte ro og pauser. Derfor var det ganske godt å kunne utfordre seg selv litt og komme seg ut for å spise ute med ei ny venninne som jeg ikke møtte før.

Vi gikk til vietnamesisk restaurant som heter An Nam. Jeg hadde lyst til å besøke den lenge, og maten var skikkelig god.

Jeg strever ganske mye med å treffe nye folk: jeg blir alltid stresset, nervøs og kan få angstanfall på det verste, men som regel klarer jeg meg. Det er fantastisk følelse å føle at man mestrer dette.

Er det lett for deg å møte nye folk?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: utfordrer meg selv litt

  1. Det kommer litt an på. HELT nye folk synes jeg nok det er litt slitsomt med i alle fall. Man må jo yte litt ekstra 🙂 Krevende. Men f eks bloggvenner, som jeg ikke har truffet før, men har kjent lenge her INNE, synes jeg IKKE det er vanskelig å treffe. Kjenner dem liksom 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.