HVERDAGEN: strukturerte folk og kreative folk

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Det finnes to type folk generelt: oss kreative og de strukturerte.

Vi kreative har ideer, de strukturerte har planer og mål. Vi kreative vimser ofte, de strukturerte gjør som de skal. Vi har drømmer som dem gjennomfører.

Vi trenger hverandre.

Jeg er helt avhengig av strukturerte rolige folk, og de fleste av mine venner er slike. De hjelper meg å gjennomføre alt jeg har i hodet. De hjelper meg å komme til avtalt tid, de passer på at jeg gjør som jeg lovet.

Det er så viktig å ha folk som er sterke der en er svak. Det kunne vært helt katastrofe om vi alle var helt like i samfunnet. Derfor forstår jeg ikke folk som leter etter de som er helt like en selv.

Hvem er du: kreativ eller strukturert?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “HVERDAGEN: strukturerte folk og kreative folk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.