ÅRETS BESTE MÅNED

Categories Hverdagen

Omg, oktober er her! 

Det er årets beste måned, fordi at det er fortsatt høst og varmt, men det er ikke for varmt og veldig veldig koselig. Fordi at jeg er født i denne måned og fordi jeg elsker oktober, elsker mitt stjernetegn (ikke at jeg tror veldig i horoskoper), fordi at det er bare så koselig måned med Halloween, Oktoberfest, pumpkin latte, koselige pledd og gensere, kakao og fargerike løvblader.

 

 

I november blir det bare kaldt og mye regn (som regel), i september er det fortsatt sommer, mens det er oktober som er “ekte høst” med alle goder.

Her i Stavanger er det utrolig fin høst. Det er nærmest høst hele året, i motsetning til Harstad hvor det kom snø i oktober som regel. Så det er bare å glede seg.

Jeg har planlagt mange kule aktiviteter for oktober, så satse på at alt går som forventet og altså bedre!

Gleder du deg til noe i oktober?

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “ÅRETS BESTE MÅNED

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.