ÅRETS PÅSKEEGG

Categories Hverdagen

påskeegg babor

 

Jeg har ikke fått noe små påskeegg i årets jakt, men jeg fikk et helt fantastiske egget fra Babor. Jeg har ønsket det lenge og fikk hos mannen.
Det inneholder 14 ampuller med magiske serum som gir huden glød og fukt, samt behandler rynker og gjør huden fin. Det er absolutt det jeg trenger når jeg skal slappe av i Påsken.
Så glad for dette egget så måtte bare dele med dere. Det er ingen reklame eller spons. Jeg vil ikke bidra til kjøpepress her på bloggen heller. Bare håper noen menn stikker innom og da går og kjøper sånne til sine kjære, og får like glade damer i Påsken som jeg er nå.

Fikk dere årets påskeegg?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ÅRETS PÅSKEEGG

  1. Jeg har fått et lite egg fra jobben. Eller var ikke SÅ lite heller 🙂 Masse snop i 🙂 Og et bittelite fra søsteren min. Skal gi bort et par også, hvis jeg finner tomme på butikken 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.