AVSLAPPET OG FORNØYD

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God lørdag og god helg,

 

Dagen i dag var avslappet og jeg stod opp rundt 08:00, men ikke kom skikkelig i gang før kl.11:00

Jeg gjorde yoga, hørte på musikk, ryddet litt i boden, handlet og trent litt. Nå sitter jeg her og skriver så skal jeg ordne meg før jeg skal ut med jentene i kveld.

Planen var å gjøre mye mer, men som vanlig i helga så slapper jeg som regel av og sover. Jeg er ganske fornøyd, fordi jeg sov rundt 9 timer og nå føler meg skikkelig uthvilt.

 

lenalykke

 

Hvordan er DIN helg?

 

Klem fra meg

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “AVSLAPPET OG FORNØYD

  1. Hørtes da ut som har gjort en del 😀 Jeg har trent, gått 1 mil, vært på kafe og laget middag 🙂 Deilig dag. Nå later jeg meg og spiser sjokolade 😀

  2. Søvn er viktig.
    Uten nok søvn, så fungere man ikke ordentlig.

    Min helg er jobbe jobbe jobbe.
    Har faktisk klippet gress i 5 timer idag.
    Aldri klippet gress i november før 😳.

    Men begynte å jobbe på terrassen på hytta på morgenen, når det ble lyst nok.

    Søndagen blir også terrassebygging.
    Men skal også prøvekjøre en elbil. Spennende.

    Nå taco.
    Kos dæ meg jentekveld.

    God helg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.