BACK TO BUSINESS

Categories Hverdagen

solastranda

 

God tirsdag,

 

I dag ble formen endelig bedre og jeg er klar for å gå “back to business”. Nå koser jeg meg med decaf og skriver plan for dagen. Det er flere ting jeg vil rekke, så lets do it!

Planen for i dag er :

  • hjemmekontor med skriving
  • arbeid med sosiale media og ett oppdrag som jeg har igjen
  • lage ny video om hudpleie ( dere bør bare følge med fordi jeg kommer med helt fantastiske tips der!)
  • komme meg ut og trekke friskt luft
  • trene ca 30 minutter 
  • kanskje en tur på Ikea og kjøpe en til plastikk plante (de er så fine og jeg elsker dem!)

 

Så det blir ganske tett plan i dag, håper jeg rekker alt, og om jeg ikke rekker så bryr jeg meg ikke egentlig. Ingen stress.

Hva skal dere i dag?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BACK TO BUSINESS

  1. Greit med litt fine planer, det du ikke rekker tar du i morgen 🙂 Jeg er fremdeles syk, så jeg holder senga. Skal blogge litt 🙂

  2. Er så uheldig at jeg sitter her med venstre fot i skinne pga ankelbrudd på fjelltur på søndag. Ikke akkurat slik jeg hadde planlagt dagene mine nå eller resten av sommeren.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.