BÅTKJERRING

Categories Hverdagen

Utrolig rar drøm for ei jente å være, ikke sant?

båt
Elsker dere båter slik som jeg gjør? Det er utrolig rart, men jeg drømmer om en fin seilbåt som jeg kan bruke til utallige turer om sommeren. Jeg kan kose meg med vind i håret og masse ferske reker på dekk, lange lune kvelder med noe godt i glasset.
Jeg er helt klar over at båt ikke bare betyr kos, men også mye jobb og penger. Masse innsats. Men det får mannen ta seg av. Jeg skal dra nytte av båten og lage god mat om bord.
båt
Utrolig rar drøm for ei jente å være, ikke sant? Også med tanke på at jeg har forferdelig sjøsyke med en gang jeg setter foten om bord.
Men jeg håper og tror at drømmen min blir til en virkelighet og jeg skal ha båt,,,og mann. En vakker dag. Snart.
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “BÅTKJERRING

  1. Huff, ja med tanke på sjøsyken, så håper jeg at drømmen går i oppfyllelse for deg, og at sjøsyken fordufter 🙂
    Jeg har aldri drømt om verken båt eller reker. Men en mann kunne jo vært kjekt å ha 😀
    Og sånn som du skriver det her, så høres det veldig romantisk ut med båten også. Og jeg har aldri vært sjøsyk, så for meg ville det jo passet godt, tross alt 🙂
    Nyt dagen, og drømmen, fine du ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.