ABOUT LAST NIGHT

Categories Blogg

 

God søndag

Dagen i dag er ikke så veldig god, så jeg bare velger å dele fine bilder fra i går. Jeg koset meg masse med venninne: det var sol, masse folk i byen og vår favoritt plass Bella Rosa i Stavanger.

Så skjedde det veldig ukoselig ting på et utested, noe jeg vet ikke enda om jeg tør å dele, men kanskje deler til uke (da jeg ikke vet hvordan dette vil påvirke meg)

 

 

Bra vi koset oss masse på Bella Rosa, det er så fin atmosfære der. Jeg elsker også coctailer der.

 

 

 

 

 

Selv om angsten er stor for tiden, er det fint å få være ute og føle meg som normal person.

Jeg er så takknemlig for gode venner som jeg kan føle meg trygg med, og derfor klarer å gå ut.

 

 

 

 

 

Hvordan har DU det for tiden?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “ABOUT LAST NIGHT

  1. Ja det så ut som der var veldig fin atmosfære der.
    Personlig prøver jeg så godt jeg kan å holde fast i all positivitet som finnes, men ei uke med regn, som skal vare ei uke til, føler jeg virkelig sliter på…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.