JEG VET IKKE HVA SOM SKJER

Categories Hverdagen

 

God kveld

Dagen i dag var veldig lite produktiv: jeg hadde planer om å trene og komme meg ut en tur etter jobb, men alt jeg klarte i dag var kun hjemmekontor.

I går kveld var jeg så slapp at jeg ikke klarte å gjøre noe som helst. Da har jeg bare lagt meg og ikke orket noe mer.

 

På morgenen i dag var jeg fortsatt veldig slapp så jeg prioriterte å jobbe og derfor ble det lite planer.

Jeg tenker at jeg gjennomfører kveldsplaner, selv om jeg er slapp, så får vi se hvordan dette blir utover natta.

Jeg fikk høre fra flere at de var dårlige i går. Kanskje det er noe som skjer?

Hvordan er din form?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG VET IKKE HVA SOM SKJER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.