BIL TIL 1 MILLIARDER KRONER!

Categories Hverdagen

lenalykke lamborghini

 

For to uker siden har meg og bestisen vært på bilmesse  og så på forskjellige biler og alt fra gamle dager til nå. Jeg valgte meg en bil som jeg synes passer mine ambisjoner, selv om jeg drømmer om Porsche fremfor Lamborghini.

 

gamle biler
er det bare meg som synes eldre biler er veldig sjarmerende?

 

gamle biler

 

motorama

 

lenalykke lamborghini

 

 

Men det som gjorde meg helt sjokka var Bugatti for 1 milliard kroner. Tenk! Denne syke summen på 1 milliard!

Hva kan man kjøpe for 1 milliard kroner? Det er jo budjet til en liten kommune:) Men dette bare bekrefter mine tanker om at skikkelig fine og gode biler koster mer og mer for hvert år som går, uansett alder og kilometerstand. Jammen, jeg er også slik!

 

 

bugatti
her er bilen, skulle du gitt 1 milliarder for den?

 

Hvilken bil har du og hvilken skulle du ønske du hadde?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “BIL TIL 1 MILLIARDER KRONER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.