BLÅTT ER RÅTT

Categories Mote og Hudpleie

blå kjole

Jeg er veldig glad i blå farge. Det er fargen som kler meg veldig godt, og jeg har flere plagg i garderoben. Blått ser aldri feil ut på meg, uansett om det er casual plagg eller noe mer offisielt. jeg elsker fargen og kommer nok alltid bruke den.
blå sett jeans
blå kjole
kjole- BikBok
sko- Guess
veske- Nelly,com
Her er to sett i blått- fin sommerkjole og topp og dongeribukser. Jeg kombinerer toppen med blått i dongeri og dette ser veldig fint ut sammen. Kjolen har jeg ikke stylet så mye fordi at en slik sterk farge i seg selv er nok. Den kan også styles med lette elegante pumps og veske.
blå sett jeans
jeans- HM
topp- Shein.com
sko- Fila
veske- Guess
belte- Gucci
smykker- Glitter
blå sett jeans

Liker dere blå farge? Har dere noe av plagg i blått i garderoben?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “BLÅTT ER RÅTT

  1. Jeg kler overhode ikke sånn blåfarge som på din fine kjole. Det kler ikke øynene mine. Men litt jeansblå-aktig kan jeg ha. DU kledde dette veldig godt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.