HVERDAGEN SOM PROKRASTINATOR

Categories Hverdagen

herbarium stavanger

Nå kommer det flere pinlige innrømmelser fra hun dame her. Det at jeg blir sur når jeg er sulten det vet dere, så nå får dere vite om min svakhet og nemlig det at jeg er grusom prokrastinator. Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men det er her. Prokrastinator hverdag.
Jeg har ikke problemer med å finne på ideer og prosjekter. Problemene kommer når jeg må gjennomføre og ferdigstille.
Det er veldig flaut og jeg blir irritert på meg selv fordi at jeg utsetter og utsetter.
Sånn går nå dagan når jeg utsetter og så baller det på seg og jeg må håndtere stor mengde av arbeid på kort tid. Det er ikke hyggelig og jeg skulle ønske at jeg fordelte arbeid jevnlig i normale mengder.

Noen tips til forbedring?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.