PÅ TIDE Å DELE DETTE

Categories Hverdagen
gamle stavanger
Gamle Stavanger
Jeg tenkte at nå var det på høy tid å dele hvordan ferien min har vært. Selv om det er to uker igjen av den, men jeg begynte å jobbe så smått, ferdigstille papirer jeg ikke rakk og skrive og jobbe videre med mine kurs og prosjekter.
Ferien var veldig rolig og koselig. Jeg har ikke stresset meg med noe reiser eller store planer, og bare koset meg hjemme og utforsket videre min vakre Stavanger. Jeg elsker byen så mye og har det så bra her at det ikke kan beskrives.
Om jeg visste at jeg blir så lykkelig da jeg satt og deppet i Harstad, så skulle jeg tatt livet helt med ro. Fordi at det beste ventet på meg fremover
Men som det er sagt så var ferien veldig fin. Rolig. Avslappende. Jeg kjenner at jeg fikk ladet batteriene mine for fullt. Nå er jeg klar til en mer aktiv høst.
gamle stavanger
sushi herbarium
sushibuffet på Sabrura Herbarium
Dette bildet er tatt på lørdagen av min kjære. Det var helt vindstille og varmt og vi ruslet litt i Gamle Stavanger. Det er et magiske sted og jeg anbefaler alle komme på besøk (uten korona da). Jeg fikk spise sushi og tok bildet (såklart, selv om kjæresten mener det er ikke nødvendig å ta bilder av alt). Alt i alt har jeg det fint.

Hva med dere? Har dere ferie igjen eller begynte dere på jobb?

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “PÅ TIDE Å DELE DETTE

  1. Fint å høre at du har hatt en god ferie selv om du har vært hjemme.
    Og at du liker å bo i Stavanger. jeg hadde nok heller valgt nord i landet…
    Jeg har bodd i Stavanger før, men fant meg ikke tilrette der. Har to søstre som bor der så er er på besøk i byen fra tid til annen…
    Jeg er ferdig med ferie for denne gang, selv om jeg har feriegjester boende her enda. men er bare familie, så det er greit…:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.