BLIR JEG EI TUR-JENTE?

Categories Hverdagen
tur jente
Det skjedde meg noe som jeg ikke forventet på noen måte. Jeg kjøpte meg turklær! Etter nesten 17 år i Norge har jeg kjøpt meg et skikkelig sett med jakke, bukser, sokker, genser, lue og hals. Gode tursko har jeg fra før av.
2021 startet med det at jeg begynte å gå mer turer. Det er småturer foreløpig, men jeg håper at jeg kan trene meg litt opp til flere fine fjellturer eller turer ut til fine lokasjoner. For jeg er gira på fine bilder ute i natur!
tur jente
tur jente
tur jente
Da jeg kom til Norge i 2004 ble jeg overrasket over at folk gikk turer så ofte som de pustet. Jeg var byjente som foretrakk restauranter, cafe, konserter, museer fremfor tursekk og joggesko med termos i handa. Nå 16 år senere er jeg her: med sekk og termos, klar for tur.
Blir jeg ei skikkelig tur-jente? Hva tror dere?
signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “BLIR JEG EI TUR-JENTE?

  1. Du kan lære å like tur, natur og friluftsliv. Men alle må ikke være friluftsmennesker, og hvis du ikke syns det er noe for deg, skal du ikke føle du må fordi “alle” andre går på tur eller fordi du har brukt mye penger på turklær (de kan i værste fall selges igjen). Når det er sagt, man kan godt like tur i skog og mark og samtidig like å gå på cafe og konserter. Slik som jeg. Og det er sikkert, den norske naturen har flotte lokaliteter for photoshoot eller rett og slett bilder av naturen selv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.