BOBA -TE OG MÅKER

Categories Hverdagen

boba tea sandnes

På onsdagen dro vi til Sandnes for å kose oss litt, gå tur og prøve noen retter på “sandnes ugå”. Vi dro til Matsaya siden de har boba te som vi liker så godt, og fordi at de solgte masse snacks som fulgte med stor te.
Vi kamperte i midten av sentrum for å kose oss med maten, men frekke måker var på plass og begynte å vandre rundt for å få litt mat. Så det var ganske stress å spise. Det er generelt mye stress med måker både i Stavanger og i Sandnes. Jeg blir redd dem fordi at de er så frekke her at de angriper folk og stjeler maten dems.
boba tea sandnes
boba tea sandnes
boba tea sandnes
boba tea sandnes
boba tea sandnes
Men det gikk greit og måkene ikke ville ha te hvertfall så den fikk jeg drikke i fred. Vi spaserte litt i gågaten og koset oss med vær og sol. Det er så deilig i varmen!
Hva har dere gjort til uken?

 

 

signature lena

5 kommentarer

5 thoughts on “BOBA -TE OG MÅKER

  1. Jeg har aldri blitt plaget av måkene i Sandnes, men i Stavanger har det vært ille de gangene jeg har vært der og spist ute. Jeg har ikke prøvd sånn te, men det ser jo godt ut 🙂
    Jeg var ikke på Sandnes-ugå denne gangen. Jeg har generelt gått glipp av mye sånt det siste året. Men jeg var i Sandnes i dag, og spiste lunsj og shoppet litt 🙂
    Og ellers går jo dagene med til å nyte det fine været på alle måter, både turer og hjemme i hagen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.