JEG ER SÅ LYKKELIG!

Categories Hverdagen

 

stavanger sparkesykkel


Det var så fint vær i Stavanger på mandagen og vi tok oss en tur langs kaien. Jeg elsker sol og frisk luft fra sjøen. Da virker alt bedre i livet.
Jeg var veldig heldig og føler meg lykkelig denne uke og det finnes en grunn til dette. Fordi at jeg endelig fant en god lege som gjør meg trygg med tanke på min trombofili og da blir babydrømmen et steg nærmere. De gode leger er der, men det er ikke lett å finne dem. Så jeg var heldig, og var heldig med venner som anbefalte meg denne legen. Det er kjekt å føle seg ivaretatt og bli tatt på alvor.
Så ting kan gå bra, vi får se. Håper sommeren blir fint for min del. Jeg skal kose meg uansett.

Har dere startet ferien?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG ER SÅ LYKKELIG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.